02133114603
شنبه - پنجشنبه : 8:00 تا 16:00
Info@hydropersian.com

ارسال

به سراسر کشور

پشتیبانی

02133114604
بورکرت در ایران

نمایندگی Burkert

نمایندگی burkert در سال 1946 توسط کریستین بورکرت در آلمان تاسیس شد که با توسعه و تولید محصولات نوآورانه مانند گرمکن پا، کنترل اجاق گاز و سیستم های کنترل حرارتی برای انکوباتورها شروع به کار کرد. در حالی که این محصولات نیازهای آن زمان را برآورده می کردند، در طول سال ها این شرکت به طور فزاینده ای بر روی فناوری سوپاپ متمرکز شد و به زودی به یک معیار بین المللی برای شیر برقی پنوماتیک تبدیل شد.

کریستین بورکرت با ترکیبی از چشم انداز، نوآوری و انرژی عظیم خود موفق به ایجاد شرکتی شد که امروزه یک رهبر جهانی در سیستم های کنترل سیال است و همه چیز را از شیرهای تک تا سنسورهای با تکنولوژی بالا ارائه می دهد که همگی با بالاترین کیفیت تولید می شوند و با استفاده از استانداردهای دولتی به کار می روند. تکنولوژی روز

متأسفانه کریستین بورکرت در سال 1971 در یک سانحه هوایی جان خود را از دست داد و زنده نماند تا تحقق کامل چشم انداز خود را ببیند. با این حال، روحیه پیشگامی او در شرکت متعلق به خانواده زنده است، و این در کارکنان بسیار با انگیزه که مهارت ها، دانش و ایده های خود را برای حفظ موقعیت بورکرت به عنوان یک رهبر بازار مستقل، روز به روز به اشتراک می گذارند مشهود است.

بورکرت در ایران
تصویری از کریستین بورکرت

معرفی برخی از محصولات نمایندگی burkert در ایران :

برای استعلام قیمت و موجودی شیر برقی بورکرت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :
02133114603 یا 02133114604

انواع شیر برقی بورکرت که معمولا مخصوص استفاده در صنایع کمپرسوری می باشد می توان به مدل های متنوع و متعددی نام برد که هرکدام پارت نامبر و کد مختص به خود را دارند.

مشخصه هایی که می بایست در شیر برقی بورکرت به آنها توجه کرد شامل 4 مورد مختلف می باشد که به ترتیب اهمیت در ادامه به آنها می پردازیم :

  • نوع فرمان مورد نیاز سیستم :

ابتدا باید مشخص کنید که شیر مورد نیاز شما در نمایندگی burkert می بایست دارای چه نوع عملکردی باشد. در واقع فرمان های مختلف این شیر دستمان را برای طراحی سیستم های کمپرسوری و سیالی باز گذاشته که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم :

1- 2/2 (2 به 2) نرمال کلوز :

این فرمان دارای 2 پورت می باشد که یکی مخصوص ورود سیال و دیگری مخصوص خروج سیال است. نرمال کلوز یعنی در حالت عادی که به شیر فرمان نداده ایم اجازه عبور به سیال داده نمی شود و به محض اعمال برق یا فرمان مسیر عبور باز می شود.

2- 2/2 نرمال اوپن :

پورت های این مدل هم مانند مدل قبلی است با این تفاوت که در حالت عادی مسیر باز و با اعمال فرمان مسیر بسته می شود.

3- 3/2 نرمال کلوز :

شیر برقی بورکرت 3/2 دارای 3 پورت می باشد که یکی ورود و دیگری خروج و پورت سوم مخصوص تخلیه اضافه سیال از سیستم می باشد. در حالت نرمال کلوز سیال ورودی به شیر دائما در حال تخلیه از پورت تخلیه است و هنگامی که فرمان اعمال می شود مسیر سیال از پورت ورودی به سمت خروجی هدایت می شود.

4- 3/2 نرمال اوپن :

تعداد پورت ها مانند مدل قبلی با این تفاوت که در حالت عادی سیال از پورت ورودی داخل شده و از خروجی خارج می شود و به محض اعمال فرمان مسیر سیال از پورت ورودی به سمت پورت تخلیه تغییر می کند.

  • نوع سیال :

مورد بعدی انتخاب متریال استفاده شده در بدنه شیر بورکرت می باشد. در واقع نوع بدنه رابطه مستقیم با نوع سیال شما دارد. بر فرض مثال اگر سیال شما اسید های خورنده هستند می بایست از بدنه های استیل یا upvc استفاده کنید و یا اگر سیال هوا یا آب می باشد می توانید مدل های برنجی را انتخاب نمایید.

  • ولتاژ کاری:

قسمت مهم انتخاب ولتاژ مناسب با سیستم شما می باشد. در نمایندگی burkert تنوع زیادی در شیر برقی بورکرت از نظر ولتاژ کاری وجود دارد که در زیر انواع آنها نام برده شده است:

12DC-24DC-24AC-48DC-48AC-110AC-220AC

نحوه خرید شیر برقی بورکرت از نمایندگی BURKERT :

شیر برقی بورکرت هیدروپرشین
توضیحات برچسب شیر بورکرت

مانند تصویر بالا بر روی انواع شیر برقی بورکرت یک برچسب وجود دارد که شامل 2 بخش اصلی می شود.

یک بخش که به RECORDER NO معروف است حاوی یک کد 6 رقمی و بخش اصلی که از ترکیب حروف و اعداد تشکیل شده است می باشد.

برای گرفتن استعلام قیمت یا موجودی می توانید هرکدام از 2 بخش نام برده شده در بالا را یادداشت کرده و اعلام کنید.

هرکدام از این اعداد و حروف در نمایندگی BURKERT اشاره به یک قسمت از ساختار شیر مثل نوع ، سایز ، فرمان ، نوع اوروفیس و یا ولتاژ اشاره می کند.

شیر های برقی پیلوتی در نمایندگی BURKERT :

یکی از مهم ترین انواع شیر برقی BURKERT ، شیر های پیلوتی است که در صنایع کمپرسوری به وفور استفاده می شود.

قبل از توضیح انواع این شیرها یک توضیح مختصر درباره ی “پیلوت” می دهیم:

  • پیلوت چیست؟

فرمان کمکی باد که در شیرهای بورکرت استفاده می شود را پیلوت می گویند. این فرمان مستقل از فرمان برق کار میکند و در مواقع لزوم و بنابر نیاز سیستم می بایست یک فرمان باد به قسمت پیلوت شیر داد تا تغییر موضع دهد.

شیر برقی پیلوتی بورکرت هیدروپرشین
شیر برقی پیلوتی بورکرت

کاربرد این شیرها در سیستم هایی است که نیاز به 2 مرحله فرمان می باشد. مثلا قبل از شیر پیلوتی می بایست یک شیر برقی 3/2 عمل کند و بعد از انجام کار توسط آن از پورت تخلیه یک فرمان اضافی به پیلوت بدهد تا شیر مورد نظر نیز فرمان بگیرد.


برگرفته از : burkert.com هیدروپرشین 2022-1401

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

5/5 (1 نظر)
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
قبلی

پمپ هیدرولیک

بعدی

آموزش هیدرولیک صنعتی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسایی

0280B1/2 موجود هست؟

کامران

محصولات BURKERT واقعا عالیه

سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری