02133114603
شنبه - پنجشنبه : 8:00 تا 16:00
Info@hydropersian.com

ارسال

به سراسر کشور

پشتیبانی

02133114604
پمپ اسکرو هیدرولیک

پمپ اسکرو هیدرولیک

پمپ اسکرو هیدرولیک

فروش و قیمت پمپ اسکرو هیدرولیک

(hydraulic screw pumps) از دسته پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت هستند که می توانند از یک یا چند پیچ در ساختار داخلی خود بهره ببرند. این پمپ ها در کاربرد های صنعتی، زمانی که درصد اطمینان بالا و نویز یا صدای کم مورد نیاز باشد استفاده می شوند.

پمپ های اسکرو هیدرولیک به دلیل استفاده از پیچ های بسیار دقیق در ساختار داخلی خود می توانند جریانی کاملا آرام، یکنواخت، بدون ضربان و با بازدهی بالا تولید کنند.

پمپ اسکرو هیدرولیک

پمپ اسکرو هیدرولیک

پمپ اسکرو هیدرولیک

فروش و قیمت پمپ اسکرو هیدرولیک

از پمپ های اسکرو هیدرولیکی در صنایع مختلفی استفاده می شود. از این دسته می توان به آسانسور و بالابر های هیدرولیکی، سیستم های آبیاری، تصفیه خانه های صنعتی، ماشین آلات کشاورزی، تاسیسات سوخت رسانی، مشعل های نفت سوز صنعتی، صنایع نفتی و … اشاره کرد.

شرکت اتریشی کرال (KRAL) یکی از تولید کنندگان مطرح پمپ های اسکرو هیدرولیک است. این شرکت از سال 1950 تا کنون در حال ساخت پمپ های اسکرو هیدرولیکی است و پمپ هایی با سه پیچ داخلی (Triple Screw Pumps) تولید می کند که از ویژگی های این پمپ ها می توان به ظرفیت بالا، قابلیت کنترل عالی و انتقال یکنواخت اشاره کرد.

شرکت آلمانی ALLWEILER نیز یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح جهانی پمپ های اسکرو هیدرولیکی است که از سال 1860 تا کنون در حال تولید و تحقیق و توسعه این صنعت است. پمپ های دو یا سه پیچی این شرکت دارای بازده بسیار بالا، صدای کم و قابلیت کنترل سرعت عالی هستند.

این مقاله هم بخوانید
هیدرولیک چیست؟

شرکت آمریکایی IMO PUMP از سال 1931 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت پمپ های اسکرو هیدرولیکی آغاز کرد و در سال 1997، شرکت Colfax این شرکت را خرید ولی با توجه به کیفیت عالی این پمپ ها همچنان به تولید پمپ با همان نام IMO ادامه داد است.

 

0/5 (0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
قبلی

عملکرد پمپ های دنده ای داخلی (Internal Gear Pumps)

بعدی

شیر برقی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید فروشگاه
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری